۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۹

در قالب مسابقه ملی انقلاب من، آرمان من/

۷۰۰ هزار جوان ایرانی شعارهای انقلابی و هسته‌ای خود را ثبت کردند

۷۰۰ هزار جوان ایرانی شعارهای انقلابی و هسته‌ای خود را ثبت کردند

مشهد- مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نوجوان و جوان ایرانی با نگارش و جمع آوری امضاء شعارهای انقلابی و هسته‌ای خود را به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خوراکیان شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ «دانش و اقتدار در ایران هسته‌ای» که به مناسبت اختتامیه دومین مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد اظهار کرد: در دومین مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» بیش از ۷۰۰ هزار شرکت کننده از اقصی نقاط کشور با بیان آرمان مورد نظر خود به صورت شعار در این پویش اجتماعی شرکت کردند.

وی در جمع بیش از ۵هزار نفر از این جوانان و با اشاره به برگزاری این مسابقه بزرگ در ۲۶۰ شهر و با محوریت ۳۰۰ تشکل مردمی، افزود: مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» با موضوع تبیین بایدها و نبایدهای هسته‌ای از دیدگاه جوانان از دهه فجر ۹۳ آغاز و در روز نوزدهم فروردین سال جاری شاهد اختتامیه آن هستیم.

پشتیبانی جوانان از مذاکره کنندگان

خوراکیان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: جوانان با تشکر از فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته‌ای اخیر، پشتیبانی لازم و همه جانبه خود را از دولتمردان برای احقاق حقوق هسته‌ای مردم ایران را وظیفه خود می‌دانند.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی بیان کرد: نسل جوان از ابتدای نهضت اسلامی بارها اثبات کرده اند که با اراده، همت و تلاش خالصانه و مومنانه در هم شکننده همه محدودیت‌ها و مشکلات خواهند بود.

خوراکیان گفت: جوانان امروز در صورت اعتماد و ایجاد فرصت ابراز نقش، نه تنها کمبودها و توطئه‌های داخلی و خارجی را خنثی می‌کنند بلکه به مدد الهی امکان رسیدن به آرمان‌های دست نیافتنی را محقق خواهند کرد.

وی دستاوردهای علمی و پیروزی‌های سیاسی به دست آمده حاصل مقاومت و آرمان‌خواهی برخاسته از اصول ملت  عنوان کرد و ادامه داد: اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بطور کامل سرلوحه کار مسئولان قرار می‌گرفت، امروز شاهد موفقیت‌های بیشتری می‌بودیم.

جوانان بر دستیابی به صنعت هسته ای تاکید دارند

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی یادآور شد: جوانان با اعلام حمایت مجدد از مسئولان به دستیابی کامل بر صنعت پرسود هسته‌ای که به ویژه نیاز مبرم نسل آتی است تأکید و اصرار می‌کنند و هیچ قدرت یا توافق نامه‌ای نمی‌تواند آن‌ها را از رشد مستمر علمی باز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قرائتی، دکتر بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری و همسر شهید توسلی فرمانده تیپ فاطمیون مدافع حرم برگزار شد از برگزیدگان دومین دوره مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 2529585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha